.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اطلاعیه پایداری درباره سخنان محصولی

به گزارش شمال نیوز ، روابط عمومی جبهه پایداری طی اطلاعیه ای ضمن گلایه از آنچه تحریف سخنان صادق محصولی در همایش" 34 سال پایداری در مقابل فتنه و انحراف" که در تاریخ26/11/91 برگزار شد، ضمن اعلام شکایت از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی (خانه ملت) از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گلایه کرد.
متن بیانیه به این شرح است:

آقای مهندس صادق محصولی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در ابتدای سخنرانی خود با بر شمردن فتنه ها و انحرافات در 34 سال گذشته انقلاب اسلامی به انحراف در دولت های موقت، سازندگی و اصلاحات اشاره کرد. وی همچنین از طرح برخی موضوعات انحرافی همچون مکتب ایرانی در دولت دهم نیز انتقاد کرد.

ایشان ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد مثبت مجلس، از اقداماتی که موجب به درد آمدن دل مقام معظم رهبری شده است انتقاد کرد. ایشان در قسمتی دیگر از سخنرانی خود از دوستان اصولگرایی که با ایجاد سازوکار غیر منطقی موجبات ورود برخی ساکتین فتنه در مجلس نهم شده اند خواست از گذشته درس عبرت بگیرند چرا که مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.

همچنین ایشان ضمن انتقاد به طرح موضوع مذاکره با آمریکا از سوی رئیس جمهور در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مسئولین نظام باید همه تابع مقام معظم رهبری باشند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: حال این سوال بر ذهن متبادر می شود که برخی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی چگونه بدون اطلاع از محتوای اصلی سخنرانی و صرفا با اتکاء به اخبار گزینشی و مغرضانه واصله از سوی یک سایت یا یک خبرگزاری این چنین بدون محابا و با بیانی سراسر تهمت و افتراء به ایراد سخن و اظهار نظر پرداخته اند. شایسته است هیئت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی تذکر لازم را به نمایندگان محترم اعلام نماید تا خدای ناکرده جایگاه والای مجلس شورای اسلامی که منتخبان ملت شریف ایران در آن به ایفای وظیفه و پاسداری از قانون اساسی می پردازند این چنین از سوی برخی نمایندگان محترم با اظهار نظر های غیر منصفانه و غیر اخلاقی مورد خدشه قرار نگیرد.

جبهه پایداری هرگونه بد اخلاقی سیاسی را مغایر با مبانی گفتمانی خود می داند و در قضایای اخیر مراسم 22 بهمن قم نیز هم از طریق سخنگو و هم از طریق اعلام موضع برخی اعضای شورای مرکزی، من‌جمله جناب آقای مهندس محصولی در جمع بیش از 400 نفر از دانشجویان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در تاریخ 24/11/91 مراتب انتقاد خود را اعلام نموده است.

در بند پایانی این اطلاعیه آمده است: شان و فلسفه وجودی جبهه پایداری در حفاظت و پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی که با تبعیت عملی از فرامین مقام معظم رهبری همراه بوده است در بیانیه‌ها و مواضع رسمی این جبهه در مقابله با فتنه و انحراف کاملا مشهود است و جای شبهه و سوال برای کسانی که صادقانه و منصفانه با مسائل و رویدادهای سیاسی برخورد می نمایند بر جای نمی گذارد. ولی متاسفانه برخی از افراد که با حضور و تشکیل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، هویت اصلی‌شان برای مردم عزیز و شریف ایران برملاء گشته است هر از چندگاهی با تولید و توسل به اخبار دروغ سعی در تخریب عناصر موثر و خدوم این جبهه مردمی دارند تا از این مسیر برای خود حاشیه ای امن در آغوش فتنه و انحراف دست و پا کنند غافل از اینکه «إِنَّ اللَّهَ يُدَافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ كُلَّ خَوَّانٍ كَفُورٍ»./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.